Temmuz 05, 2015

HAYATTA HEP MUTLU OLURSAM, HAYALİNİ KURACAK NEYİM KALIR?

Bazen hayatınızda tıkandığınızı hissettiğiniz oluyor mu? 


Ne kendinizi, ne de hayatınızdaki kimseyi memnun edemediğinizi hissettiğiniz? 



Neden yaşamaya devam ediyorum ki diye düşündüğünüz? 


 Ne yapacağınızı bilmeden kendi kendinizi yediğiniz? 


Çözüm bulmayı kaçmak zannettiğiniz?  



Peki ya kaçsanız da bir şeyin değişmeyeceğini bilmek tıkadı mı hiç bütün yollarınızı?


Ne zaman buna dönüştüm hiç ama hiç bilmiyorum...İpin ucunu nerede ve neden kaçırdım?



 Ben artık kimim? Hala kendim miyim? Olmalı mıyım? 


Ve en önemlisi herkesi mutlu edebilmek için nasıl biri olmalıyım?


Sorular...Sorular...Kafam patlayacak gibi...Sadece kafam değil, her yerim patlayacak gibi...


Çözümü bilen biri varsa bana elini uzatabilir mi? 























1 yorum:

  1. yalnız değilsin :) hayat önümüze bir takım sofralar mesela mutluluk sofrası yada iyilik ve kötülük sofraları hepsinin tadına baksak da birini daha çok yeriz belki ve biz bu hayattaki sofradan yediklerimiziz aslında ve kaşıkta çatalda bizim elimizde... zaten önemli olanda bu değil midir?

    YanıtlaSil